שרונה מרקט דף הבית
מדריכים

הפתרון שלנו לארוחת חג במינימום מאמץ

אם גם אתם עוד לא התאוששתם מאווירת החופש הגדול ואם גם לכם ארוחת החג ביום ראשון בערב באה קצת בהפתעה או הכחשה, יש לנו פתרון בזק שירים לכם ארוחה מפוארת במינימום מאמץ

מארזי דגים בפישופ
אכילת דגים בראש השנה היא חלק ממסורת החג, ובכלל אנחנו הישראלים אוהבים להגיש אותה כמנה ראשנה בכל ארוחה חגיגית. על ההתעסקות איתם במטבח לעומת זאת רובנו היה מעדיף לוותר. בדיוק בשביל זה בפישופ הכינו מארזים מיוחדים שיידרשו מכם מינימום עבודה.

כך תוכלו למצוא כאן קציצות דגים מוכנות על בסיס בורי ומוסר ים, רוטב חריימה תוצרת בית מירקות טריים, ערכה להכנת סביצ’ה הכוללת פילה דג ים נקי, פרוס וחתוך עם עגבניות שרי, בצל סגול, שעועית חלוטה ועשבי תיבול טריים ושוטפים מוכנים להגשה כולל מיץ הלימון וגם מארז פילה סלמון עם רוטב חרדל ודבש ועשבי תיבול טריים, שכל שנותר הוא לצלות אותו לפי הנחיות הצוות בחנות.

רוסטביף בטריגר אנד בר בוצ’ר שופ
בקצבייה של טריגר אנד בר בוצ’ר שופ, מלאכת יישון הבשר היא עבודת קודש. הנתחים שנבחרים בקפידה, עוברים תהליך יישון קפדני שבסופו הנתח שיגיע אליכם לצלחת יהיה רך, עסיסי ומלא בטעם.

לכבוד החג הם עושים הרבה כבוד לבשר ועוטפים את הסינטה המובחרת שלהם במרינדה נפלאה. צלייה לפי ההוראות שתקבלו במקום תבטיח לכם את הרוסטביף הכי טעים שיצא לכם לטעום. נתחים לרוסטביף מתחילים במינימום של ק”ג אחד.

ועוד כמה קטנות:
אם אתם כבר בשרונה מרקט אנחנו ממליצים לכם להצטייד גם במארז מגניב של וויסקי דבש וויסקי תפוח בחנות יין בשוק, כדי לתת לאורחים להתחיל את החג בראש טוב; לקנות חלה חגיגית ומתוקה למרכז השולחן במאפיית השוק, לה פרינה ואולי איזה שטרוייזל תפוחים על הדרך או להזמין מטעם הפרי והירק מגש צבעוני ומרענן של פירות אקזוטיים חתוכים לסיום הארוחה.

כתבות מעניינות