sarona market

הצהרת נגישות

|
חברת ביג מרכזי קניות נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
שירות לקוחות נגיש
· הדרכות עובדים לשירות נגיש  – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
· מוקד טלפוני נגיש –  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
· חלופה טלפונית – ניתן לפנות אלינו גם באמצעות המייל boaz@bigcenters.co.il או הצור קשר שבאתר
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. חברת ביג מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
· אתר זה הונגש באמצעות הקוד, והוא עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
· התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
· הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
· האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
· מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
· לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.  
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
ניתן לפנות אלינו:
· בדואר – לכבוד מחלקת נגישות קבוצת ביג מרכזי קניות: רח' ספיר 1, ת.ד. 12683, הרצליה פיתוח 4685205.
· בטלפון – משרדי הנהלת ביג מרכזי קניות: 073-2600420 או *3344.
· בפקס – 073-2600426 או** 073-2600547 יש לציין על גבי הפקס "למחלקת נגישות קבוצת ביג מרכזי קניות".
· באתר האינטרנט – בדף צור קשר באתר האינטרנט של ביג ניתן לרשום פנייה מסודרת בנושא נגישות החברה והיא תועבר למחלקת הנגישות ישירות  במייל- boaz@bigcenters.co.il
פרטי רכז הנגישות של ביג מרכזי קניות:
שם: בועז דריקס
תפקיד: מנכ"ל קניון BIG FASHION אשדוד
טלפון: 052-4037386
מייל: boaz@BigCenters.co.il